Aktualności

Ale czad, ale czad! Nowe komentarze ze strony Senna Kraina są super i strasznie mnie zmotywowały :D zaraz siadam do napisania kolejnego opisu książki :D

Tak sobie pomyślałam... Że w zasadzie dlaczego niby tylko my? Bo przecież na pewno więcej osób czyta książki fantasy... Więc jeśli tu zaglądacie, jeśli czytacie, jeśli chcecie się podzielić... To piszcie takie krótkie opisiki swoich ulubionych książek i wysyłajcie nam... Można na maila :D My na pewno zamieścimy może nawet przeczytamy :*


Jeżeli zaglądacie tu czasem to dajcie jakoś znać... I polećcie nas znajomym :***

2008/02/26

"Świat czarownic" Andre Norton


Simon, żołnierz, który musi uciekać przed swoimi wrogami dowiaduje się o człowieku, który pomógł już wielu osobom w jego sytuacji. Ale od jego pomocy nie ma już odwrotu... Mężczyzna jest w posiadaniu Niebezpiecznego Tronu - kamiennego siedziska ponoć z czasów króla Artura. Ktokolwiek o określonej porze siądzie na Tronie, natychmiast znajdzie się w świecie gdzie najlepiej pasuje... Simon nie do końca wierzy, ale decyduje się na krok w nieznane... I przenosi się do świata w którym władzę sprawują czarownice, do świata pochłoniętego wojną gdfzie z pewnością przydadzą się jego umiejętności...

Wspaniałe przygody Simona, jego towarzyszy i rodziny - założonej w nowym świecie... Wielotomowa saga, łącząca wiele wątków i całkowicie różnych opowieści. Każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie. Polecam! I cały czas szukam brakujących mi tomów. A te które mam z pewnością poszukuje Alex :D

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

cóż co racja to racja zamierzam ich poszukać u ciebie ale jeszcze nie teraz. za to u mnie jest jedna której ty nie masz :D

Ciamek pisze...

Dzięki za przypomnienie o Świecie Czarownic - mam chyba wszystkie tomy, zalegające gdzieś w piwnicy :) Aż chętnie odświeżę sobie tą serię :)

Anonimowy pisze...

Witam, muszę się pochwalić że ostatnio ukończyłem CAŁą serię Świata czarownic którą powoli czytałem przez 5 lat, moim zdaniem najlepsze książki-nie ma lepszego klimatu nigdzie, a przeczytałem już ponad 70 książek głównie F i SF. gdyby ktoś coś chciał wiedzieć na temat serii 4379343, postaram sie pomóc, bo sam uporczywie gromadziłem informacje przez wiele lat, pozdrawiam MalcolM

Silwerkonika pisze...

Cieszę się że widzę jakiś jeszcze miłośników fantasy... Jeśli czytacie i znacie jakieś ciekawe książki - napiszcie do nas to opublikujemy ich opisy :) może znajdzie się ktoś jeszcze....

Anonimowy pisze...

A mi jest wielce szkoda, że taki Niebezpieczny Tron... pewnie nie istnieje :(