Aktualności

Ale czad, ale czad! Nowe komentarze ze strony Senna Kraina są super i strasznie mnie zmotywowały :D zaraz siadam do napisania kolejnego opisu książki :D

Tak sobie pomyślałam... Że w zasadzie dlaczego niby tylko my? Bo przecież na pewno więcej osób czyta książki fantasy... Więc jeśli tu zaglądacie, jeśli czytacie, jeśli chcecie się podzielić... To piszcie takie krótkie opisiki swoich ulubionych książek i wysyłajcie nam... Można na maila :D My na pewno zamieścimy może nawet przeczytamy :*


Jeżeli zaglądacie tu czasem to dajcie jakoś znać... I polećcie nas znajomym :***

2008/06/07

"Smok i Jerzy" Gordon R. Dickson


Wspaniała przygoda! James Eckert próbując odnaleźć ukochaną Angie wysłaną w inny wymiar podczas nieudanego doświadczenia sam przenosi się za nią, ale tylko duchem... Jego świadomość zajmuje inne, przypadkowe ciało. Ciało przypadkowego smoka... Rozpoczyna się niesamowita przygoda w świecie gdzie smok jest największym wrogiem człowieka, ale jeden z nich musi się z nimi sprzymierzyć by odszukać kobietę...

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Zapraszam na www.moje-recenzje-ksiazek.bloog.pl .Wpadnij jeśli interesują cię ciekawe książki. Może znajdziesz coś dla siebie, a mi będzie niezmiernie miło w tym ci pomóc.

Senna Kraina pisze...

NIe czytałam, ale postaram się przeczytać .. :D:*